?> Strona Powiatu Gostyńskiego : Ogłoszenia
Gmina Borek Borek Wlkp
Gmina Gostyń Gostyń
Gmina Krobia Krobia
Gmina Pępowo Pępowo
Gmina Piaski Piaski
Gmina Pogorzela Pogorzela
Gmina Poniec Poniec

Ogłoszenia



Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gostyniu ogłasza przetarg nieograniczony na: Wymianę pokrycia da

Środa, 02 maja 2007 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

I. Zamawiający:

1. Nazwa i adres zamawiającego

Inspekcja Weterynaryjna

Powiatowy Inspektorat Weterynarii

ul. Nad Kanią 136

63-800 Gostyń

tel.:  065/5720865

        065/5720866

fax.: 065/5720730

e-mail: gostyn.piw@wetgiw.gov.pl

NIP: 696-16-04-162

REGON: 410390512

 

2. Adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Inspekcja Weterynaryjna

Powiatowy Inspektorat Weterynarii

ul. Nad Kanią 136

63-800 Gostyń

3. Adres na który należy przesłać oferty

Inspekcja Weterynaryjna

Powiatowy Inspektorat Weterynarii

ul. Nad Kanią 136

63-800 Gostyń

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.)

 

III. Nazwa i zakres przedmiotu zamówienia:

Wymiana pokrycia dachu budynku Inspektoratu Weterynarii i Laboratorium Wytrawiania przy ul. Nad Kanią 136 w Gostyniu.

Zakres prac obejmuje:

- roboty rozbiórkowe

- roboty naprawcze konstrukcji dachu

- ułożenie nowego pokrycia, montaż okien dachowych oraz wymurowanie kominów

- ułożenie izolacji poziomej i pionowej

- instalacja odgromowa

- roboty wykończeniowe w pokojach mieszkalnych i łazience

- montaż daszków nad schodami zewnętrznymi

Kod Wspólnego Słownika Zamówień – CPV 45.45.30.00 – roboty remontowe

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Na potwierdzenie spełnienie w/w warunków Wykonawca przedstawi oświadczenie.

Ponadto Wykonawca przedstawi dokumenty:

a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem umowa spółki cywilnej,

b/ oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie,

c/ kopia decyzji o stwierdzeniu przygotowania do zawodu (uprawnienia) poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

 

V. Wadium - nie dotyczy

 

VI. Wymagany termin wykonania zamówienia – do 31 sierpnia 2007 roku.

 

VII. Kryteria i sposób oceny ofert:

Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ważnych jest cena ofertowa brutto.

 

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, lub przesłać na adres Zamawiającego

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 maja 2007 roku do godziny 13.00 z dopiskiem na kopercie PRZETARG-DACH (decyduje data wpływu).

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 maja 2007r. godzina 13.30, w siedziba Zamawiającego.

 

IX. Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

X. Informacja o przekazaniu ogłoszenia o zamówieniu do Urzędu Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 27.04.2007r. i zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr OWP/2007/04/27-1712503.

 

 

 

Powiatowy Lekarz Weterynarii

dr Czesław Włodarczak

drukuj prześlij

Czytaj również

  • XXXVIII sesja Rady Powiatu Gostyńskiego

    Środa, 14 marca 2018 roku
  • Posiedzenia komisji w marcu 2018 r.

    Wtorek, 13 marca 2018 roku
  • Godziny urzędowania

    Starostwo Powiatowe
    pon. od 800 do 1600
    wt. - pt. od 700 do 1500
    63-800 Gostyń
    ul. Wrocławska 256
    Wydział Komunikacji
    pon. od 830 do 1530
    wt. - pt. od 730 do 1430
    63-800 Gostyń
    ul. Wrocławska 154
  • Obsługa Klienta

    Biuro Obsługi Klienta
    tel. 65 575 25 53
    starostwo@gostyn.pl
    Sekretariat Starosty
    tel. 65 572 26 63 /
    65 575 25 13
    fax. 65 572 31 46
    kancelaria@powiat.gostyn.pl